söndag 8 mars 2009

I'm tempted

Jag har inte ägt ett TV-spel sen, tja, sen det hette TV-spel! Jag tror året var 1989 och jag fick ett Nintendo 16-bitars i julklapp. Det var grejer det, men nu har jag plötsligt missat 2 decennier av utveckling.... Så länge sen att jag hittade en bild på det nämnda spelet på typ "computermuseum.com!" Hahahaha!! Så det kanske är dags igen? Paketet ovan för 1500 kronor. Inte så farligt ändå. K och flera vänner är ute på viktiga aktiviteter och utställningar om trafficking och jag bloggar om Playstation. Hmm.

3 kommentarer:

Björnen sa...

Om du nu har missat 2 decenier av tv-spel ska du väl inte köpa ett gammalt som snart går ur tiden. Köp ett modernt PS3 istället, lite dyrare MYCKET bättre=)

Jenny. sa...

Haha! Bra, det kallar jag fokus! ;)

Fröken H sa...

Björnen: Jamen om jag har missat 2 decennier så är ju PS2 värsta moderna ju? ;) Huvudsaken är i alla fall Singstar! Ja?

Jenny: Ja, visst har jag fokus! ;)