fredag 4 december 2009

Jäkligt välbehållen...

Fick klart för mig idag att alla på jobbet nog inte har stenkoll på att jag ska bli förälder, alternativt HUR detta går till. Så här kan det ha gått till på ett möte på mitt jobb häromdagen (jag var själv inte med...)

Kollega 1: Ja, det är ju hög tid att tänka på en vikarie åt H. Det är ju dags snart.
Kollega 2: Jag måste säga att H har hållit sig väldigt liten och smal. Det syns ju inte på henne...
Övriga kollegor: (frustar av skratt misstänker jag) Eeehhh, men alltså, H är inte gravid. Hennes fru är det...

Däremot glömde jag att fråga hur kollegan ifråga reagerade när hon fick vet hur det hela låg till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi hi!!! Visst är dte synd att man inte kan va en fluga på väggen i sådana situationer!!! :-)
Hoppas allt e bra med er och magen!
Idag åts det babygröt till frukost för första gången. Ela tyckte det var väldigt gott!
Ha dte bra!
S