måndag 11 januari 2010

Keep 'em comin'

Det är väldigt, väldigt mysigt att vara hemma med Liten båda två och vi är glada att vi tog det beslutet trots att vi tillfälligt blir fattiga som kyrkråttor, MEN det kan ändå bli lite enformigt att bara vara hemma, särskilt för mig som, trots att jag är ganska oföretagsam och lat, blir lite rastlös. Jag är ju liksom van vid ett jobb som går i 220 40 timmar i veckan. Liten innebär visserligen en hel del jobb, men i och med att vi är två har han inte riktigt kommit upp i samma kaliber som en drös frågvisa och krävande tonåringar. Därför är det trevligt när vi får besök. Det fick vi idag. Keep 'em comin' säger vi om det. Vi lyckades också gå på café. Nu är vi officiellt lattemorsor alltså.

2 kommentarer:

presens sa...

Men det är ju nu du ska starta företag och skriva en bok och resa jorden runt.

Fröken H sa...

Sant, sant! Hittills har jag.... eh... tvättat. Men jag skriver ju i bloggen i alla fall. :)