tisdag 19 oktober 2010

Liten och hans boll




5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om jag har sagt det, men sedan jag insett att jag och Hille inte kan fylla att handbollslag med egna ungar så har jag tänkt låna ihop andras - Liten har jag redan tänkt mig som 9-,och jag ser ju att han inte kommer göra mig besviken! Han ser ut att vara högerhänt *antecknar*

Anonym sa...

9-metersskytt ska det stå, föll visst bort!

Fröken H sa...

Tack för det tillägget! Här trodde jag att du skulle ha honom som NR 9 och tänkte att vafan, han är väl nr 1 (eller ja, kanske nr 2 då efter Alvar). Högerhänt? Ja, just det, du har nog rätt! Blir spännande att se vad Alvar utvecklar för bollspecialiteter!

Anonym sa...

Just Liten har jag faktiskt stora förhoppningar om, så mata honom ordentligt så han blir så lång och stark som jag tror att han kan bli. Alvar hade jag väl först tänkt som mitt-6:a (som mor och morfar), men jag tror han blir en liten kantspelare istället. En högerhänt sådan ser det ut som (när han får välja mellan rån och ostkrok använder han alltid höger hand - och tar alltid ostkroken. Undrar vad det kan vara ett tecken på?)

Fröken H sa...

Vi matar på efter bästa förmåga! Just nu är han inne i en fas där allt verkar falla honom i smaken (framför allt det vi äter). Ikväll fick han smaka sushi (som för övrigt var det enda jag kunde tänka mig att äta, tur att K var snäll och sprang och köpte).

Hmmm... rån eller ostkrok? Verkar som att Alvar har koll på vad som är gott i livet!