fredag 9 juli 2010

Idag har jag försökt hålla mig till hammocken så mycket som möjligt

Det kändes som en sån dag. En bok och en hammock. Nu ställer ju inte Liten riktigt upp på ett sådant arrangemang, och K kan ju inte gärna ta han om honom själv hela dagen när jag ligger i hammocken, så för att roa en för tillfället ganska gnällig och missnöjd Liten har vi gjort följande:



Avslutningsvis satt Liten och jag i hammocken i hela 10 minuter och gungade lugnt och stilla. Jag tror att han kan skolas in till att ägna en del tid där.

2 kommentarer:

presens sa...

Jag är lite orolig. Det som roar min unge mest just nu är att äta. Majskrokar. Puffat ris. Ärter. Majskorn. Men jag kan ju inte hålla på och underhålla henne med käk hela tiden - snacka om att skapa ett osunt förhållande till mat...

Er semester ser fantastisk ut. :-)

Fröken H sa...

Hahaha, ja, men det är ju så frestande att ta till! :)