fredag 12 juni 2009

Världens bästa lärare...



... det är jag det, tydligen. Gullungar. Avslutning och dags att ta farväl av ungarna jag har haft hand om i flera år. Hade liksom byggt grejen att jag skulle gråta och sen när det väl var dags så gick det inte. Fick liksom skärpa mig och stoppa i tid annars hade jag aldrig kunnat sluta, och det är ju jag som ska föreställa vuxen. Dessutom känns det helkonstigt och jag tror nog nästan att de kommer tillbaka på måndag. Blir nog då jag grinar istället. Gulliga var de i alla fall som gav mig blommor, presenter och ett fantastiskt collage med bilder och meddelanden. En sån här dag är det definitivt värt allt slit. Jag har världens bästa jobb! Och snart semester! :)

4 kommentarer:

spiritedaway sa...

Din lyllos. Sjöng ni "Den blomstertid..."? Fäller alltid en tår när jag hör den. Nästan så att man borde bli lärare bara för att få gå på skolavslutningar.

Fröken H sa...

Jo. det gjorde vi. :)

Jenny. sa...

Youre simply the best :)

Fröken H sa...

Kan du va själv! :)