lördag 21 november 2009

Jag var visst bortbjuden ikväll

Men det glömde jag bort. Helt och alldeles. Trots att jag hade sett fram emot det jättemycket. Men jag trodde tydligen att november var en mycket, mycket lång månad och den 21:a var ett datum om sisådär några veckor. Och så hade jag telefonen kvar på ljudlöst sen jobbet och hörde inte när de ringde och undrade var jag var. Troligen har jag nu sumpat min sista chans till en tjejkväll med massor av vin och skratt på mycket, mycket länge. Fan, fan, fan.

4 kommentarer:

Jenny. sa...

Klockan var ju bara barnet när du skrev, hur tidiga fester har ni egentligen, haha...

Fröken H sa...

Jag vet, jag vet, men den var ju inte nästgårds precis...

mamma jakeline sa...

åh vi saknade dig! :) jag kom inte hem förrän vid tre... men det är ju för att jag bor i skogen :P

Fröken H sa...

Hihi, ja det gör du, F också nästan. Annars hade jag ju helt klart åkt iväg när jag kom på det. :)